I am in the middle of your picture

Nu ska ytligheten/materialisten personifierad tala, men jag är så jävla deppig asså.
Någon gång under fredagen, under mitt fantastiska (OBS IRONI DET VAR ALLT ANNAT ÄN FANTASTISKT) rus av alldeles för mycket alkohol, så tappade jag min älskade rosett jag hade i håret.

När jag vaknade i lördags, bakfull som ett jävla djur, så letade jag och letade, men jag hittade den icke.
Så nu måste jag köpa en ny fluga att ha i håret.
Och jag som verkligen gillade den, buhu.

Kommentarer
Postat av: Annie

"under mitt fantastiska rus av alldeles för mycket alkohol" - jag är ledsen gumman, men du måste ta bort ordet fantastiska..

2008-03-02 @ 22:17:09
URL: http://annieringefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0