I'm to proud for love

Åh, dagens lektion i Rättskunskap var ju fasligt intressant.
Min kära lärare skrev upp saker på tavlan man var tvungen att göra ifall man ville ha godkänt i kursen + ifall man ville ha vg/mvg.
Det visade sig att jag bara har gjort en sak (och den låg på vg-kriterierna, haha).
Känns ju jättefint att ha tre prov till och x antal juridiska dokument att skriva.
Jamen va kul.
Som om jag inte hade nog.
Och till råga på allt missar jag omprovstillfället den 13:e för jag ska käftis i stockholm.
jamen va kuuul.
vad var det egentligen för fel på det första datumet de hade?

Undra om jag ska gå till skolan imorgon och räkna matte?
Eller om jag ska sitta hemma och ta igen saker?
Svåra frågor,

Nej nu ska jag byta om och åka till stallet.
Där behöver jag inte tänka på såan här saker, utan då fokuserar jag bara på hästarna.
Hästarna gör alltid så man blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0