Hypokondrikern strikes again

Hela helgen så har jag haft återkommande huvudvärk.
Jag vet inte om det beror på all målarfärg (jag har målat halva brorsans lägenhet. typ.) eller om det är mitt missbruk av kaffe som gör sig påminnt.

Så imorse när jag vaknade så gick jag inte på vårdguidens hemsida och sökte på symptom och skrev in "huvudvärk".
Det finns en risk att jag har en hjärntumör.
Så om jag börjar få anfall, bete mig schizofrent, höra och se dåligt (värre än vad jag redan gör alltså) och börjar bete mig som en dement 90-åring så vet ni vad som är problemet.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: Ja det brukar oftast vara så. Jag får helt enkelt testa på boken och du filmen ;)

2008-08-11 @ 15:59:34
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0