yarr!

ah, såg nya pirates-filmen igår!
Den var fin, dock var den lite för mycket. Det hade räckt med en film. Men den var ju väldigt grym och häftig.
(nu kommer storfilm-med-massa-effekter-nörden fram, men jag kan inte rå för att jag gillar sånt).
Tur att man inte gick så länge i skolan idag.
Då hade jag nog dött.
Nu på eftermiddagen var jag faktiskt väldigt duktig och fotade kort till mitt ID och så bokade jag tid för ögonbrynsplockning.
Tänkte att jag skulle få lite ordning på dem.
Nu ska jag titta på film.

Kommentarer
Postat av: em

åh, senaste pirates var verkligen sjukt fin.
usch jag hatar såna slut iof.. :/

2007-06-05 @ 22:22:41
URL: http://baramills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0